Wednesday, July 15, 2009

Bag

Salam ,

Another bag was completed for one of my closest friends who came to visit us last week. I hope she likes it!





















Size: Approx: 16H x 15L x 4D inches
Material: Denim
Price: RM65.00

4 comments:

CheYahChomel said...

Cutenya....

Mak Lang...saya dah beli jarum. 1 pjg n 1 pendek. satgi lunch nk try jait kt baju anak. Try yg simple2 jer la dulu....x reti la yg mcm mak lang buat nih.

Btw, ribbon tu mak lang guna ribbon biasa kt kedai tuh ka or ada ribbon lain?

maklang said...

Salam Che Yah,

Maklang guna riben biasa aje. Nak guna yang silk tu tak termampu pulak nak beli.

Plus susah nak dapat.

Sebelum jait kat baju tu, cuba dulu riben tu, takut turun warna!

CheYahChomel said...

Mak Lang.....

susah nak tembus la plak riben tuh. xtau la kot cara saya buat salah. smpi berlubang baju anak dikerjakan. mujoq la yg murah ja beli kt reject shop. hahahaha.......ker salah jarum arr?

maklang said...

Che Yah,

Kena guna jarum untuk riben embroidery. Yang mata besar. Kadang jenis kain yang macam koton ni memang payah tembus. Maklanat tak tau Cik Yah guna kain atau riben atau jarum apa? he..he.