Monday, November 30, 2009

RE for jubah


Assalamualaikum,

I completed this for a friend a few days ago. The pattern was taken from a book which I bought in Bali early this year. I was very glad that my friend loved it...:)

11 comments:

Atiqah said...

nice work maklang..

Salmi said...

salam maklang, lawaaanyaa and sweet..sgt sukerrr...

maklang said...

salmi, tq kerana suka... :)

atiqah: thanks...:)

euphoria said...

Cantiknya!!
Jahit atas jubah yg dah siap ke ni?

CikTie said...

salam maklang... cantiknya re atas jubah ni. jubah ni perlu lining tak? ciktie pun ada buat re atas baju kurung. Tapi bunga atas darat la... takut tak selesa dipakai bila kena simpulan dibelakang riben tu...

InusiaM said...

nice and cute!!! kiss from Poland !

euphoria said...

nampak macam ada lining warna pink kat bahagian tangan tu. Benarkah?

josefa said...

!!!QUE BELLEZA!!! TUS TRABAJOS SON PRECIOSOS Y TU TIENES UNAS MANOS MARAVILLOSAS. TE FELICITO

sweet mocha said...

very nice and sweet work..

maklang said...

Euphoria:Ye jahit atas jubah siap, tak ada lining. BIla dah siap jahit, maklang tampal kain dan sembat didalam supaya tak terkena pada badan.:)

Cik Tie:

maklang jahit terus atas baju dan kemudian tampal kain kat belakang

InusiaM: same to u..Thanks


Sweet Mocha:

Thanks..
Josefa:
Rhat wver it is, thanks for dropping by :)

azima said...

cantikkk.. :)